Paraules sobre vidre. Paraules d’amor.
Granollers 2023
Del 14 al 30 d’abril, als establiments associats.
Un any més escrivim Paraules sobre vidre als aparadors dels establiments associats i als vidres dels equipaments culturals de Granollers. Aquest Sant Jordi, us proposem passejar per la ciutat i regalar Paraules d’amor, juntament amb llibres i roses.
Paraules sobre vidre. Paraules d’amor, és un projecte de l’Associació Gran Centre, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Granollers, el Servei Local de Català de Granollers del Consorci per a la Normalització Lingüística, l’Institut Carles Vallbona i el Centre Vallès.
La idea d’aquesta acció, impulsada per Gran Centre, és acostar la cultura a la ciutadania, i fomentar el català i la literatura mitjançant la lectura de fragments, versos, etc. als aparadors i miralls dels establiments associats.
Els aparadors i equipaments culturals han estat escrits per:
– Alumnes de l’IES Carles Vallbona 2n del cicle de CFGM –Activitats comercials (ACO)
– Alumnes de català i instrumental del Centre de Formació d’Adults Vallès
– Alumnes del Mòdul de Formació Professional Comerç i màrqueting: Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic del Centre Vallès