Després de 4 anys… Torna l’ECO GRA!!! Gràcies a la fusió entre Gran Centre i Comerç de Dalt la fira EcoGra ressorgeix amb molta més força i visibilitat, per donar a conèixer a Granollers i a tota la comarca el món de l’ecologia i les teràpies alternatives!!!

 

HORARI DE LA FIRA:

  • Dissabte 22 d’octubre, 2022
  • De 9.30h del matí
  • A 20h del vespre

 

ESPAIS: Tots els espais són a l’aire lliure, L’EcoGra és una fira al carrer!!

Espai salut i teràpies

Els professionals de les teràpies alternatives i empreses relacionades amb la salut des del punt de vista de l’ecologia estaran presents a la fira.

Espai alimentació

Tota mena d’aliment (pa, embotit, formatge, verdura, etc.) que siguin d’origen ecològic i local amb certificat.

Espai cosmètica i higiene personal

Productes per a l’ús personal (cosmètica, bijuteria, roba, calçat, etc.) de caràcter ecològic, biològic i/o reciclat.

Espai artesans i moda sostenible

Per a tota mena d’artesania no alimentària, sempre que tingui a veure amb l’ecologia, reciclatge i/o el material alternatiu. Es permeten tallers de realització i venda.

Espai restauració

Pensat per poder menjar i/o beure amb els amics, fer un descans o entaular-se a fer un dinar o sopar.

Automoció

El vehicle elèctric tant de 4 com de 2 rodes té el seu espai a la fira EcoGra.

Espai infantil

Hi tenen cabuda tota mena d’activitats enfocades per als nens. Sempre s’ha de tenir en compte que el tipus de material ha de ser ecològic i/o alternatiu, a la vegada que també ho pot ser el mètode d’ensenyament.

 

No t’ho perdis, t’hi esperem per donar-li més vida als carrers de Granollers!!

Més informació a http://ecogra.cat