2n OPEN TENNIS GRAN CENTRE a GRANOLLERS

2n OPEN TENNIS GRAN CENTRE a GRANOLLERS

2n OPEN TENNIS GRAN CENTRE a Granollers

1100x825_open tennis

Donada l’afluència del 2017, aquest 2018 hem tornat a organitzar el 2n OPEN TENNIS, el passat Divendres 20 d’abril. La plaça de la Porxada del centre de la ciutat es va transformar en un club de tennis amb 3 pistes de mini tennis, a més d’una espai infantil de jocs. + de 200 nens i nenes que vingueren a jugar i a divertir-se amb nosaltres!

Tinguérem la presència de Marcos Giraldi Requena, el 1438 del ATP!

Entre les persones que compraren als comerços i empreses de serveis de l’associació es sortejaran 2 entrades pel Barcelona Open Banc Sabadell, el 66è Trofeu Conde de Godó; el millor tennis del món sobre terra batuda!

I a l’espai EUTRASA – PEUGEOT poguérem veure exposat el PEUGEOT 308, gaudirem de la seva conducció amb les ulleres de realitat virtual i sortejaren una cap de setmana amb el PEUGEOT 3008 !!!!